Monday, January 31, 2011

Update bila tinggal di rumah sorang-sorang.

Assalamualaikum.

Hari ni dan hari sebelum-sebelumnya, masih tak taw nak update ape dalam blog ni. dah penuh dengan sawang agaknya. Lappy kesayangan dah dibawa adek comot ke kolejnya. Aku ingat dia just pinjam kejap untuk lepak dengan cik awek je. Dah la lusa(Rabu) bru nak balik. Tinggallah aku seorang bertemankan PC di rumah. :( Oh ya, aku dah sampai Penang semalam. Dalam pukul 3petang. Kot.

Adek2 aku just gelakkn aku,dorang kata surprise aku tak jd..sebab aku mula-mula cakap nk wat surprise memandangkan masa aku beli tiket aritu aku tak bgtaw dorang pun hari apa nak balik tapi at the end aku penat nak wat surprise2, terus je dekat nak sampai Juru aku call mak aku suh datang amik. hehe Mak aku budget aku nak balik Isnin atau Selasa. Amboi mamy,tak mau anak balik cepat nampak.hehe

Dah berhari aku tak main FB. Tup tup arini aku nk log in dia kata content cannot display. Kena block? Kena hack? Omaigod, mcm mana ni? huhu Silap-silap kena wat FB baru. Dah la baru nak femes ni. Takkan aku nak add kawan kawan aku balik. Sia-sia punya kerja tu. Exam dah dekat. Adoih, FB wat perangai ! Cis.

Encik BF. Rindu? Yup, tengah rindu dia lah ni. Sangat rindu ! Ceh, padahal baru je sehari kot berjauhan. Tapi serious, RINDU aamaaatt! Aku taw dia pun tengah rindu aku tu. Tipu la kalau tak rindu. hek3 Betoi kan B? Kalau rindu, calling calling la. Jangan sibuk wat MISScall je. :P Japg dia call lah tu. theheehee

Thats all for this entry. Ok la kan dari tak update langsung. hehe Ok, done. Bye peeps.


p/s : waiting for photoshooting time. :)

No comments:


ShoutMix chat widget
/