Friday, January 21, 2011

Lambogini pancit.

Aku nak hupdate ag ni. entry aku mostly pasal aku ngn en.bf aku je kan? hope korang tak bosan la. kalau nak bace, bace je. kalau tak mau bace pun aku tak kesah. :) Nak buat macam mana hari-hari pegi posting die yang hantar.

Sampai rasa perit jgk lah mengambil menganta. Taw punn. Nasib baik tak sampai 2bulan aku kena post. Kesian en.bf. Tapi dan sayang, apa pun kena sanggup.hehe Thanx en.bf.

Aku tengok roster, lagi seminggu je untuk bergelar student praktikal DDMC. pastu chow untuk seat for exam n presentation. suda abis relax ma. lemak-lemak yang terkumpul pun harus dikurangkan. huhu Sbar ye en.bf. Tugas anda bakal berakhir tak lama lagi. :)








Anda nampak apa yang sedang saya tonjol kan? Jom kita terjah ! hehe Aku di bengkel repair moto ni. Tengah ushar n skodeng mamat-mamat convoi yang baru sampai sini. Disebabkan curi-curi amik gamba so ni lah hasilnya. gambar pun jadi HALF. Jadi lah dari tak xde. Hensem2 gak, nak kasi korang tgk kot-kot korang berkenan tapi sorry la xde. Haha


Al-kisahnye yang bole kami tersesat masuk bengkel tu sebab "lambogini"(nama manja.haha) kitorng pancit la.hehe actually tayar pecah. Meletup kt atas jalan. Alhamdulillah tak jd pape n urusan kami dipermudahkan.


Lepas tu kami lepak restoran sebelah untuk isi perut. RESTORAN SUNGAI,Prima Damansara. Bole tahan jugak la rasa masakan dia. Sume standard cafe santai-santai. Best je. Rupanya restoran ni penah je JALAN-JALAN CARI MAKAN singgah buat liputan. Patut la macam famous,ramai orang datang.hehe Dan murah je. :)

*abaikan reaksi muka aku yang tak semenggah. di snap oleh en.bf.
 p/s: da lame da cte ni. pic nak loading lame sgt tu yang tertangguh. Sorry ye. :)

No comments:


ShoutMix chat widget
/