Sunday, January 23, 2011

Crazy Love Contest

Sila klik banner di atas untuk ke tuan punya contest. :)
Tarikh tutup penyertaan : 14 Feb 2011

Dan untuk contest kali ni aku dengan senang hati telah merajinkan diri untuk mengedit gambar ni menjadi begini.

~

~

~

~

hahaha macam kelakar je aku sendiri tengok. tapi comel jugak.hehe 

Cik Juri, selamat memilih pemenang ye. :)

Tag : Hunny | Niesa

4 comments:

NUR AYNIE said...

ur in....=) tQ join..hihi

Mr. Syafiq a.k.a Shah said...

sayang! harap kita boleh menang ok..

hehehehe

dapat lah beli umah dengan duit hadih tuh.. and, klu ade lebih, kita beli kete terus ok? hahaha

Miss Pumpkin ! said...

aynie : thanx dear. hope we are selected to be ur winner!!!

sayang : penganjur cakap dia nak bg duit ke?? haha

Mr. Syafiq a.k.a Shah said...

hahaha mana shah tau.. main agak je hehe


ShoutMix chat widget
/