Wednesday, January 12, 2011

Fashionista

Oh guys ! Lately aku memang freak tengok gurlss gurlss yang gler berfesyen. Updated ye gurlss gurlss sekarang. Aku pun tak sangka. Muda-muda ag dah ade yang jd model untuk fesyen-fesyen yang mostly orang akan heran. Fesyen ape yang korang cube tonjolkan. But gurlss out there korang memang berani lah. Berani mencuba fesyen fesyen baru. Mostly budak skolah pun dah active buat buat bisness on9. Fulamak, maju gler dah. 

And hari tu aku tgk at tv3. Program remaja kot. Aku pun tgk skali imbas je.Ade gurlss ni bukak kedai sendiri. Kecik molek aje die. Macam tak percaye.Tup tup tengah godek godek sambil jenjalan ke belog orang aku jmpe blog gurlss tu.



Kelik je pic atas ni untuk view belog die. :)


This is antara gurlsss gurlsss yang dah serbu ke butiks tu. Memang sakan ar dorang. Aku pun nak jugak !! Nak taw ape yang best. Hope prices dress dress comel affordable untuk aku. tu yang penting~ HAHA

Kelik ke pic ni untuk view belog adek ni. :)

Aku rasa dorang ni still schoolage lagi. sebab dorang mcm kecik kecik n comel comel je. Class gitu. And aku dah 20-an. Macam kind of weirdo je dengan wardrobe yang fesyenista cam gitu. HAHA But kalau u alls nak try and brani cube lah. :) Fesyen die not bad lah untuk gadis-gadis remaja macam u all. *macam lah aku bukan gadis remaja jugak.tp act dah awal dewasa dah aku ni.hehe

Kelik pic untuk ke belog gurls ni.
And this belog, baru En. BF perkenalkan dekat aku petang td. Dia terbaca one majalah and terpublish link blog gurlss ni kat situ. Bila aku godek-godek mcm gurlss ni pun penah pegi boutique Si Jezmine tu. Femes jugak boutique die. Yerla kalau tak takkan sampai nak msuk tv sume kan. 

Ape pun wish Gurls gurls cantek kat luar sana, ALL THE BEST ok ! :) Jezmine, gud luck !

p/s : kempunan nak beli pants and jaket. huhu



No comments:


ShoutMix chat widget
/