Friday, January 7, 2011

Contest Gambar Paling Comel


Tarikh tutup penyertaan : 19 Februari 2011

Comel kan? Sangat comel.^_^

Actually aku memang segan gler kalau contest bab-bab comel. Sebab aku tak pasti aku comel ke tak kan. Tapi orang la cakap aku comel. Kadang-kadang. Selalu comot je. hehe


Sesuai ke aku letak pic yg ni?

Cik Niza, saye pilih gambar saye yang ni k.

Rase korang comel tak? huhu
Tak pe lah. Asal boleh aku join, menang kalah lain kira. Janji suke !!! :D



Ingat nak letak ni mula-mula tapi dah max 3orang je. So, tak jadi.ngee~

Thanx for reading !

Tag : Din | Hunny | Shah

4 comments:

farahazyanti said...

pic 2 comel. btol, mnang kalah xkire, jnji enjoy bley join. ;)

nIEza AniEyZa.... said...

comel2..thanks join...gud luck :)

huNNy said...

tuan empunye blog ni mmg chumel..huhu

Hanis Syuhaida said...

farah > betul2! untuk suke2 je. hehe thanx.

nieza > welcome ! thanx sbb kasi join.hee

hunny > eh? hunny lagi comel la..serious ! comel sgt.


ShoutMix chat widget
/