Monday, January 17, 2011

Khurafat.

Assalamualaikum.



Petang td lepak-lepak depan tv tiba-tiba ade iklan cakap cite KHURAFAT best. Aku pun macam agak gedik gak ar nk tgk. Adventure la sikit lau tengok cite seram kan. Tambah pegi ngan En Boyfie so tak de la takut. Kalau takut pun ade je En Boyfie kat sebelah. So boleh mengade-ngade sikit. haha 

Sayang, jom? :) Survey dulu kat gsc.com.my. Then. Aku pun cepat-cepat pegi mandi. Jam pukul 1ptg aku baru nak pi mandi. Anak dara yang good kan? hee~

Kami decide tengok kat One Utama je lah sbb kalau Midvalley mst tak sempat punya and orang mst ramai punya. Better yang dekat-dekat sudah. 


Sebelum cite mula kitorang snap gamba dulu. Sorry kurang jelas sbb dalam wayang. Dalam ni kan gelap. Muka En Boyfie yang berbangga dengan Cik Aweks kat sebelah. Mentang-mentang awak nmpak cerah. Grr. :P

Ok. Back.



Duration cite ni 1jam 20minit. Memang seram. Seram kat part-part hantu nak kuar. Time tu aku sorok-sorok kan mata aku di celah-celah jari aku. Tapi tak pejam pun. Tetap kuat kan hati nak tengok sejaoh mana keseraman cite tuh. Hebat kan gadis macam aku? haha Kalau Abby aku rasa dah kuar panggung agaknye.hehe :P

Tapi cite die terasa kejap je. Macam tak complicated sgt. But not bad la cite antu kali ni. Yang tak leh blah background dalam cite ni sume gelap2. Bayangkan mane boleh gelap-gelap dalam kawasan hospital. Ye la nama pun cita antu. Unsur-unsur keseraman kena ada. hehe Dalam bilik mayat tu lagi seram..huhu Sumpah seram. Camna la nanti kalau aku pulak yang kena msuk untuk jaga bilik mayat. huhu Tak mau ! Tak mau ! Biarlah tu kerja MA(medical assistant) ja.

En Boyfie cakap, isteri tak boleh keluar tanpa izin suami walaupun emaknye meninggal sekalipun. Sape yang tgk cite tu, isteri die da kol suami die banyak kali tapi tak angkat call. Hp suami dia tak berbunyi masa tu. Isteri dia keluar jugak rumah sebab da emergency sgt kan mak isteri tu dah sakit. Masa suami die dapat jawab call, isteri die siap da otw dalam keta ag. So die kuar umah dulu sebelum mintak izin suami die. Tak pe ke?

Apa pun semuanya just imiginasi dan fantasi. Tak de kena mengena dengan yang hidup atau yang mati. Rekaan semata-mata. Moral of the story, korang yang tengok korang mesti taw. Yang belum tengok sila-sila lah tengok. :)

1 comment:

SyuhaidaGhouse said...

tiba-tiba aku rasa mcm ada orang(shah) envy dgn perkataan MA. knape ye? hehe


ShoutMix chat widget
/