Wednesday, January 5, 2011

Contest Foto Kiut.

Eh? Aku nak join contest lagi?
Tamak haloba ke ape?
Eh tak. Tak.
I think i just want to make my 2011 is a fun year for me.
Best jugak kalau menang ! hehe
Berangan dulu.
Bak kata shah semalam di kala-keli air hujan merenjis muka aku "Hidup ni kena ada angan-angan..btoi tak?"
Aku pun yer kan aje sebab aku memang kuat berangan. ^_^

Ok,then. Kang panjang berjela-jela2 entry aku and motifnye tak jugak sampai-sampai. Biase lah. Baru lah Cik Hanis namenye ! :P


Contest | Foto | Kiut

Pihak penganjur : Ka-Ching Preloved | Lipat's Bundle
Tarikh tutup penyertaan : 31 Januari 2011

Oryte then.

Here we see.

 ~Nur Zahirah Elmuna~

Briefly pasal adek kecik ni. :D 
Just dipanggil MONA.
Actually Mona anak jiran saya. Jiran kat my hometown. Kebetulan mummy kitorang ambil Mona utk mengasuh time mamanye pegi mengajar kat sekolah. So, anytime kalau kitorang free kami bawak je Mona pegi jalan-jalan. :)

Mona pandai ngat ambil hati orang. Ade je perangai die yang kiut-kiut bila kami usik dia. Kami tu kami adik beradik lah.Sume dah besar-besar rajin lah melayan.hehe

Thanx for reading this entry. Sekian. :D



2 comments:

SyuhaidaGhouse said...

hye. salam. insyaALLAH hanis join. thanx for invited.:D

Ka-Ching said...

cik pumkin punye kategori kanak-kanak riang^^ nanti ade hapdetnye yaaa~


ShoutMix chat widget
/