Wednesday, January 12, 2011

Bila Hati Dah Sayang.

Assalamualaikum.

Sorry la tak update2 pun belog aku ni. Asyik dengan contest je kan. Sampai peminat no1 belog aku pun da complaint2 dah sbb belog aku tak berup-date(!). And bila dah lama tak update aku jd mcm tak de story kejap.huhu Disebabkan tak up-date jgk lah aku sendiri rasa bosan nk check-it-out belog aku yang sekangkang kera ni.

Arini aku keja petang,macam biase bila keja petang aku ngn die lepak dulu kat Restoran De Pecah Periuk @ DamansaraDamai. Lauk tengah hari pun so and so je. Alhamdulillah, janji kenyang. :) Kebetulan lagu kat radio restoran tu lagu yang aku taw. Aku pun sibuk lah menyanyi. Kalau tak taw tu aku duk diam je lah.hehe Tak silap aku kumpulan Scorr-Bila Hati Dah Sayang. Tengah sibuk2 aku nyanyi, tak sangka pulak die dengar suara sumbang aku yang slow sgt tu. sbb time tu die sibuk belek majalah ikan.huhu Heran kejap kenape dia pegang kepala aku sambil usap2 lak tu(macam usap kepala seorang bayi yang comel)  n tny, "Sayang tawu lagu ni?? Shah pun tak penah dengar lagu ni." Kenape aku rase cam manje gler? Huhu Aku memang suke kalau dapat aksi yang tak aku sangka dari die. Rasa disayangi. huhu Ayat aku mcm tak disayangi je sebelum ni kan.huhu



Aku kan lepas je time aku nak balik keja mst aku excited. Suka ja sbb aku taw dia mst setia tunggu aku kat luar. And yang pasti kami suke usik mengusik mase otw nk balik tu. Memang bergelak2 lah kami.Huhu Entah, memang kami bahagia dengan cara tu. Dari aku tgh kerja lagi kitorang msg2 n die ajak aku lepak uptown. Untuk makan. Perut memang tengah lapar. Nk makan ape? Western food maybe. :)

Tiba-tiba kan. Aku kadang-kadang rase macam nak ade duit banyak2. Yups, bak kata orang ada duit ada segalanya. But money sometimes cannot effort to buy things that hard to find. It is more than enough for me to get something that can understand me truly from their heart. Aku tak nak lain. Biarlah ape pun yang aku buat lepas ni bukan sebab aku ni pentingkan diri or nak menyusahkan orang. Ape yang aku harapkan aku takkan kecewa kan orang lagi dan insan2 keliling aku tetap bahagia. Tapi aku nak jugak rase bahagia yang berkekalan bersama mereka-mereka.

I know there r something in ur head.huhu



Gara-gara western food. RM**. Aku tak taw nak ckp apa. But thanx syg. Sebab sayang belanja.:) U r much appreciated. Tak kisah kalau aku yang belanja pun sbb aku akan teringat je ape yang dia nak makan. Penah je rase sedih sgt kalau terpikir kot2 die tak makan langsung kan. Sorry if pasal western food kita dua macam lain macam. Lepas tu dah tak ceria. Aku pun tak taw kenape. Dia dan fikiran dia. Aku dan fikiran aku.


Balik hostel masing-masing. Rase lain je. Macam aku cakap tadi. Ape yang masing2 pk pun tak taw lah. Tapi macam ade something yang tak terluah. Maybe keegoan masing-masing. Maybe.

Sayang, lagu ni untuk sayang. Sesuai sangat dengan apa yang kita lalui harini.  

Bila hati dah sayang
Semua menjadi indah
Marah bagaikan gurauan
Bencimu tak ku dendami
Apalagi senyumanmu
Ku terbayang kala rindu

Tidak perlu ku jelaskan
Apa yang aku inginkan
Berkasih biarlah satu
Bercinta setia dihati
Hanya itu yang ku harap
Moga hati kan bersatu

Sepenuh rindu hatiku merindu
Debunga cinta
Penuh di jiwa
Terlalu payah nak ku melupakan
Bila hati sudah sayang
Aku jadi gila bayang
Memuja bulan bintang
Yang membisu

Entah apa lagi ku luahkan
Untuk menyatakan cinta
Setengah nyawaku menahan


Mabuk cinta
Sakit cinta
Rindu makin menyesak
Namun orang yang disayang
Diam bersahaja


(ulang 2x)


Usah bermain rasa
Jika hanya menduga
Nanti tersentuh hati
Pedih menyiksa diri
Dengarkanlah rayuanku
Berikanlah kasih sayang

Love u !

Sekian. Good nite !

No comments:


ShoutMix chat widget
/