Sunday, March 6, 2011

3 Days 'Without You'

Actually baru 2 hari berjauhan tapi disebabkan hari sabtu, hari yang aku bertolak balik Penang pun dia dah kira dalam 3 hari tu so dah 3 hari la without him. huhu Ciannye sayang saye da mula windu sye. Sye pun windu dia.

Semalam dia dan kawan-kawan ke Shah Alam untuk ke konsert perkenalan Mentor ! Tiket percuma lah katakan. Huh! Aku tak redho pun kolej aku sponsor menda alah ni.huhu Abah aku pun cakap, 'tak dak satu faedah pun pi sponsor~ len la sponsor untuk help(bantuan) pny !. Cis ! Dah tu aku jealous gak sebenarnya sbb tak dapat join mereka. hek3 Nak jumpa Bf sye. Sye da rindu die.. huhu

Pagi tadi, dia bangun pun lambat. Aku taw dia penat sebab tu aku tak kacau dia. Tapi ada gak antar msg 1 2 sebab rasa lama ngat dia tido. Pelik gak aku sebab dia jarang-jarang bangun lambat. Lagi pun aku kat umah xde la bosan sangat so aku biar je dia bgn lambat, xde la dia lak yang bosan kalu bangun awal nanti.

Begitu lah kehidupan dia kalau kami berjauhan. Dan aku mungkin tak merasai sangat kebosanannye sebab ada family di sini. Ni lah saat yang lama untuk kita tidak bersua muka. Harap sayang bersabar untuk tempuh hari-hari mendatang. Selama ni asal teringat, asal rindu, anytime kita boleh keluar. Anytime boleh dating.

Dari sini aku juga belajar untuk menjalani hidup seharian tanpa kamu dan kita lah yang akan berusaha untuk mencorak masa depan masing-masing.  Dia xpelah dah grad nanti terus ada kerja. Aku ni? Wallahualam. huhu Kita berjauhan tak bermakna kita terpisah kan? Jauh sekali untuk tidak merindui kamu. Rindu kamu sangat-sangat. Sayang jangan nakal-nakal ok? InsyaALLAH kita jumpa lagi.


Love u dear !

2 comments:

Anonymous said...

harap kita sama2 sabar menunggu k..
duk kat penang jangan nakal2 ye.. ingat kat shah..
insyaALlah satu harinanti bila sampai jodoh kita,
kita tiap hari jumpa hehehesampai gaduh2 nanti hahaha muah!

SyuhaidaGhouse said...

insyaALLAH, aminnnn! ingat kat hanis jugak ! jgn nak ngorat je ye..:D


ShoutMix chat widget
/