Friday, April 29, 2011

Jeles bila tengok pewot orang yang tak boncit !


Assalamualaikum dear followers and silent readers.

Perut orang k, bukan perut beruang, perut panda atau spesis2 cumel yang memang boncit ! tu boncit comel. ^_^

Maklum lah dah berbulan di rumah. Aku tak rasa lah badan aku naik sebab hari2 aku mengadap muke aku je kan.hehe Yeke? Ye kot. Timbang same je. Kot2 lah nanti balik kolej kawan2 da jeling pelik. Mesti dorang kata aku da debab! >,<

Boncit maybe kot. Haha ^^ 

Mr.Bumb pun cakap dia da boncit tapi aku tak caya.

So, aku ade cakap kat dia. Balik nanti kita tengok sape ag boncit ! haha  Abis la pakai baju pun da tak fit. Mst  Mr. Bumb nmpak perut je. Hek3

Untuk memujukkan hati aku kata la. Xpe, kita antara spesis cumel walaupun boncit. Betul lah kan? Haha ^^
Risau  boncit pulak kan? Padahal study tah ke mana tak pulak aku risau kan? Hehe  Risau tu risau jugak. Study agak2  4 5 soalan cukup lah. (rajinnnyeeeerr lah kan? -_-')

Biase lah lama tak jumpa kan, rase macam mesti ade yang lain. Makin cerah ke, makin gelap ke, makin debab ke.. impossible makin slim. Haha

Tapi tak kisah pun. Ala, kalau hati dah sayang. Ape pun nampak comel dan sweet !. Tak kisah la apa pun. Betul tak? Hehe

Add caption

p/s : walaupun da boncit, aku tetap jealous ok ! even dengan kawan sendiri. Harap maklum. Haha Tapi saya agak bermuka cover untuk tunjuk yg saya jealous so jangan bikin wa jealous ye. ^^

No comments:


ShoutMix chat widget
/