Friday, April 1, 2011

Makan malam bersama keluarga di Restoran Pen Mutiara,Penang !


Memandang anak abah yang masih kecil(laa sangat) so untuk birthday abah yang ke 56 ni pun abah jugak yang tetap kena belanja. Patutnye dah turn kitorang anak beranak yang cukup sihat2 ni belanja abah lak makan. huhu Tapi insyaALLAH tunggu next year ke maybe aku dah boleh belanje.^_^ Hope kami semua panjang umur.aminnn!

Encik Bumbu ade gak bagi cadangan suruh aku masak special2 untuk abah tapi dah terlambat.. lambat sangat dah die bgtaw kat aku cadangan yang masuk akal tu. Aku pulak kalau dah abah ajak keluar makan mane da ingat nak memasak2 ni.hehehe aku ni muke kaki masak ke?

Kitorang keluar lepas solat maghrib. Call untuk booking dia kata tak payah. Tak ramai. Tapi da sampai sana boleh tahan ramainye.. Nasib order2 and tunggu pun tak lama sgt dah dapat makan. Sanggup aku dari tengah hari tak makan.hehe

Antara menu yang kami sental habis-habisan ialah :

 
  • Nasi putih
  • Kari kepala ikan
  • Udang goreng masak mentega
  • Ikan siakap 3rasa
  • Sotong goreng tepung
  • Kailan ikan masin
  • Kerabu mangga
  • Telur bungkus
  • Limau asam boi 1 jar
*Gambar menu satu per satu tak disertakan. Tak sempat nak amik. Perut da lapar.hehe 




Yang xleh blah, restoran ni mengenakan service charge sebanyak RM20.30. Patut lah layanan macam layan menteri ja. haha Tapi tempatnye agak sempit buat sementara waktu. Kawasan lain tengah direnovate.Rating 6/10 je. ok lah kan? huhu

Semua yang enak-enak di PENANG ! ^_^

No comments:


ShoutMix chat widget
/