Friday, April 1, 2011

April FOOL??? Ah, pedulik apa aku ! Nak celebrate gak. Semalam our sayang dah kena. HAHA

So what? Memang lah harini 1 April. And memang commance la kan orang akan sambut hari ni sebagai Hari April FOOL.

But. Islam larang kan kita sambut April Fool ni? Bila orang kafir wat lawak April FOOL so kita pun leh 'fool' sekali? Oh TIDAK.



Unlike to April Fool !

Jom ikuti CERITA SEDIH DISEBALIK APRIL FOOL'S DAY. [ kelik sini secara berhemah] Cukup menyedihkan. T_T Sayangi agama kita,agama ISLAM,agama yang LURUS. Jadilah umat ISLAM yang bijak, bukannya JAHIL. Insaf. =.=

*************

Dan segempak-gempak tajuk entry aku hari ni aku tak celebrate pun, tak pernah sekali pun celebrate and xpenah ade pun member2 aku sume prank aku. Kawan saya semua kawan yang SOLEH & SOLEHAH kan?. ^_^ ALHAMDULILLAH.

Semalam. Sebelum pukul12 lagi. Da tutup lampu gelap-gelap. Kunci pintu grill rapat-rapat. Biar abah lambat masuk,sempat la nak get ready. Pasang lilin pun dalam gelap. Tergagau-gagau nak cucuh. hehe

Mamy and adik-adik semangat lah bakar colok LAVENDER. kononnya nak kasik wangi. Last-last bau macam hampeh!. Cis.

Abah keluar. Masa abah masuk rumah je sempat ag nak marahkan kitorang sebab dia bau asap macam india semayang. Abah ingat kami main api. sempat lagi lah abah membebel sebelum kek kecik molek terkedek-kedek keluar dari bilik persembunyian. hahaha

Ekceli, it was my father's birthday ! HAPPY BIRTHDAY,ABAH. Semoga panjang umur dan murah rezeki. Hope abah sentiasa ada di hari senang dan susah kakak bersama keluarga kita. Sayang abah dunia akhirat oke? Muah !

1 chupa chups kakak bagi untuk abah. ^_^

persiapan~ get ready ~ haha

Bukan kek indulgence secret recipe untuk digahkan. Ni pun ada yang nak belanja. haha

Tak perlu kata apa-apa. SENYUM ! :)
akhyar - sila lihat jari hantu yang dijumpai ketika merakan gambar ini ! haha
nabil~


Suapan kasih sayang dari abah untuk mamy, aku, akhyar, nabil dan nabilah. >gambar laki je aku letak. maklumlah si gadis berpakaian 'menjolok mata'. haha


p/s : malam ni abah mesti belanja makan. ^_^ nak pi ciap ! bye. ^_^

2 comments:

aSiMiRa.aSiM said...

wow..kek..nk cket boleh..huhu..

SyuhaidaGhouse said...

@asimira: boleh2..cikit aje ye..hehehe


ShoutMix chat widget
/