Monday, April 25, 2011

Kelucuan yang menbuat aku ketawa hingar bingar ! HAHAHA


Assalamualaikum dear followers and readers.


Suke2 aku je kan nak terketawa, tergelak tetibe. Aku memang cam tu kot. Cepat sangat geli-geli. Err, maksud aku geli hati.hehe

Aku bukan ape, kadang-kadang neuron yang pass ke saraf hingga ke otak aku ni cam cacat sikit. Sikit je la. Alhamdulillah tak cacat banyak. Mase kecik2 agak bebal sikit,bila mak aku panggil aku jd lambat sikit nak respon.nak kata pekak tak pekak. Hehe

Ok,back to the topic, aku ni suke melalut kalu da mula menaip. ^_^  Aku rase korang pun mungkin tercacat sikit dengan aku bila terbace ni. Haha Tak de tak de. Aku sorang je yang cacat. O_0

1.  Terdengar makhluk bersin
Makhluk yang aku maksudkan tak kisah la dia orang or binatang. Binatang pun bersin ape. Yang buat aku tergelak terguling-guling sgt bila orang tu terbersin dengan nada yang cumel sangat2. Or bunyinye yang kelakar sangat. Or terkuar kuat sangat macam jantan.boleh sakit jantung tibe2 dengar. Dalam kelas aku dari sekolah rendah sampai masuk U ade je orang yang kelakar bila bersin. Termasuk Encik Bumb. Harap je gagah. Tapi bila bersin. Alahai, cumel sgt tak padan dengan orangnye. Aku selalu gelak.HAHAHA

2.       Ketawa orang lain
Masing-masing ade nada suara ketawa yang tersendiri bukan? Macam aku, ketawa aku boleh berubah2 ikut keadaan orang sekeliling aku. Tak de identiti kah aku ni? HAHA Cume aku paling suke ketawa orang yang bila dia ketawa aku geli hati dengar ketawa dia. Sungguh, bila dia tergelak, aku turut mengilai memandangkan saraf ketawa aku tak dapat nak menahan. HAHA tibe2 rase seram bila sebut mengilai tuh.

3.       Bau
Penah aw aku ngan adek2 dalam lif. Then ade sorang tu masuk lift tu jugak membawa bau yang pelik. Bau tu tak wangi langsung ! Nak kata bau bacin tak sampai hati la pulak kan. HAHA Aku dah tak tahan giler bau. Nak tutup hidung kang biadap pulak. Sekali adek aku dah mula tergelak tak kehaluan, aku pun sebab dah tak tahan sangat nak tutup idung aku pun tergelak2 lah sambil cekup mulut berserta hidung. Selalu gelak tutup mulut ja, ni terpaksa tutup hidung sekali. DARURAT. Orang tu da mula terasa, dipandang2nye kitorang sambil tengok kaki dia.HAHA

4. Humour yang extreme
Aku paling suke tengok RajaLawak and skrang ni sibok dengan MaharajaLawak. Even tade Astro Warna tapi disebabkan nak sangat tengok otai2 bertanding, aku dan adek2 rajin pulak nak tunggu internet yang kadang2 lembap tu nak loading video kat UTUBE.Biar pun lembap tapi kali ni agak berjase la kasi kami peluang jugak tengok.hehehe Rating so far, JOZAN,SEPAH,NABIL,MAN & JAMBU. Yang lain sile2 la terkeluar. hehe Tapi dalam banyak peserta aku tabik la si JIHAN, masih bertahan. Satu2nye peserta perempuan. Bukan senang tu..

5. Imiginasi melampau yang datang dalam otak aku secara tiba2
Peh, yang ni kalau datang memang macam sawan kejap. Boleh tersenyum tiba2. Kadang2 tergelak diam2. Bayangkan aku kalau tengok telinga orang india, aku akan teringat PENERAM, kueh telinga keling fav aku tu. HAHA geli lak aku rasa. Aku ni kadang2 terBLUE jugak. Sape2 yang kenal aku di alam realiti taw la aku cam mane. HAHA 



 p/s : ntah ape2 je aku mengarut ni.. layan je lah. hehehe

No comments:


ShoutMix chat widget
/